Nice pic!

Nice pic!

lördag 13 februari 2010

neodyniummagneter...

Vi vet eller borde veta vad detta betyder för våra cacher...
Var ju nere en sväng i Borås och tog några av Borås Cache Race (tackar för de jag hittade, de var bra!), men,,, det var ju inte mycket till magnet. Tack i alla fall.

Ska man lägga ut så ska det var bra grejer.

Lillasyster var förbi hemma, hon har tagit fyra (cacher) tror jag.

Jag visade mitt inköp från geoshopen och hon undrade över plastbitarna emellan...

Hon testade att flytta lite på dom och "pang"... Japp det blev blod.
Två av magneterna klämde ett finger så att det blev blodigt.
Sedan skulle jag visa igen, hur bra dom var...
La en i två filmburkar... släppte dom och (pang) hade ju liksom inga filmburkar mer.

Då är det ju bra grejer!

Även Clas Olsson "mycket" liten, med 0,9 kilo räcker ju för en filmburk.

Här kommer länken där ni finner dom hemma:

http://blog.peel.org/?p=1474

Tack för den drpeel's blog om geocaching.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar