Nice pic!

Nice pic!

tisdag 2 februari 2010

Fishy och Swerker,,,

Kom fram till färjan och hade 20 miuter över plockade en "fishy" och på färjan. Jag skulle ju ta Expert eller Novis på vägen hem! Vid 01:40 loggade jag denna och drog hemåt... Hem är ca 38,5 minuter från cachen... Ja ha, det tog 2 timmar... Jag hade ju hört på radion on lastbilar stående kors och tvärs över vägen. Men vad F-n dom sa ju fel på radion, hade jag svängt av i Gränna så hade jag varit i säng och sovit innan 03:00... Nå ja jag kom hem.

Målet för året är ju 365 cachar, men en önskan är ju att nå 1000 (500 under 2010), jag tror det senare ligger närmast. JAN 2010 blev bara 24, men det löser sig nog, 3 st FTF. Slutet och början av året gav 5 FTF av 6 så det blir nog bra. Problem är att Swerker snart blir PRO-cachare, oj oj oj oj vad jag ser fram emot att se vad Swerker kommer att göra ut i Sverige 4 000? Redan i år, eller kanske 5 000? Go for it Swerker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar