Nice pic!

Nice pic!

torsdag 4 februari 2010

Det blev bara tre idag...

Nåja vad är en bal på slottet...

Oj Oj vad många jag fick åka förbi idag. Hann inte med mer en tre stycken.
Var ute på Landvetter och fann ett TB Hotel med 27-28 TB/Coin's. Har aldrig sett så många i en cache... Visste inte vad jag skulle ta, fel blev det i alla fall, då jag fick med mig en som skulle till Kan Ada? Det måste väl vara Götet, nej det var nog Canada... Nåja jag får ta med den till ett annat land till att börja med... Cache i snö är ju faktiskt lite kul, det blir ju inte lättare.

Här kommer en av dagens tre loggar;

February 4 by The Smokestoners (529 found)
Droppade en fransk kollega till flyget, sedan... Av med slipsen och kostymen... Kastade mig ut i snön (tog på mig lite annat först)... Allt i från 20-70 cm i ca 50 meter. Gick rakt över en grop och försvann nästan. Ska Ni ta denna så är det bara att följa mina spår. Att geocacha i djup snö är ganska skojigt. Har nog aldrig sett så många TB's i en cache. Droppade 1*TB & 1 * Coin. UT 1 * Coin 3 * TB. Trevlig gömma men det behövs nog lite mer snö. TFTC

Nu ligger jag bra på -1 för feb, men i morgon när man vaknar blir det ju -2. En om dagen är vad som gäller, men det ordnar nog upp sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar