Nice pic!

Nice pic!

fredag 19 februari 2010

Mera Snö, kul!

Nu var jag inte riktigt med på att det skulle komma så mycket snö natten mellan torsdag och fredag... Annars hade man kanske lagt någon riktigt tuff snö cache igår.

Nu blev det inget med det och idag gick det inte heller. Tömde dock askan i öppna spisen och fick uppleva att snön gick upp till ljumskarna när jag skulle tömma hinkarna. Vad fint... Vi på landet har ju vit snö!

Tusan oxå, man skulle lagt ut en igår så hade nästan alla spår varit borta i morgon!

Idag har jag varit "vit" hela dagen. Bara tittat lite på GPS;en när jag gått förbi den. Suckat lite och tittat på den igen. Kollat ett gång till... Inga nya cacher i området så jag ligger lågt. Visst finns det några att ta men då får man åka till Motala eller Linköping. Det tar vi en annan dag.

Nu kan det komma hur många nya som helst... Inget FTF här inte.

För brasan är tänd och småstenarna äter popcorn och Herr och Fru Smokestoner har just fått ett glas vin. -Ååååå Popcornman säger den lilla??? vet inte var ifrån detta kommer. Hon har ju aldrig kollat på det programmet???
-Popcorn heter det säger den större! -Popcorn, popcorn popcorn kontrar Mini.

För Er som inte är insatta så är det SUPER FREDAG!

Den lilla prinsessan
Hotell Kantarell
-Pappa det kommer att var en zombie på idag, det har jag sett!
-Zombisar äter ju bara kakor, säger Herr Smokestoner..
Men det var bara en mumie, i bandage...
Rekordbyran
-Pappa veeeettttt du hur länge jag har väntat på Rekordbyrån...
Amigo
AAA AAA AA AA Amigo... vrålas det.
Barda
Nu blir det tyst. Detta är höjdpunkten för äldre fröken Smokestoner.
Hon har redan planerat för när hon kan vara med.

Opps vänta det kom ett e-post...

Nej ingen ny cache, allt är lugnt.

Fredag kväll hemma hos The Smokestoners, Ingen Taco idag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar