Nice pic!

Nice pic!

lördag 22 januari 2011

Geodog vs. Cat... mest bilder!

Inga gömmor på två dygn, men allt känns bra. Man är ju liksom tillbaka i matchen.

Kan Geodoggen nedan var ett kattätande monster, icke:





Hur blir det nu ska jag sitta här varje dag, måste byta träd:


Var f-n tog katten vägen?



Det nollade ju precis under trädet?



Nu ska du loggas, FTF och min första!

5/5?



Hunden är ju helt sjuk, varför jaga mig jag är ju ingen TB?



Tror nog att jag får flytta igen. Dom som var så snälla. -J-la Geodog...



Vad gör hon nu då? Jagar pinnar, det nollade ju under trädet?



Nedan; -Det smakar katt, snart har jag min FTF...

Annars är det lungt... I bland får man sova i flera timmar i sträck...

4 kommentarer:

  1. Katten är borta efter dessa bilder???

    SvaraRadera
  2. 9 veckor på bilderna... Nu 9,8 veckor.

    Katten är borta, flyttade?

    The Smokestoner

    SvaraRadera