Nice pic!

Nice pic!

tisdag 18 januari 2011

Orutin? Vad fan? SNÖ?

Jag tänkte ju att kanske kan man ta en på väg ner, eller?

Var redan sen och hade flyttat mitt möte en halv timme. Kanske kan man ta ett stop och plocka en liten gömma i all fall?

Det gick väl så där...

Se logg nedan på denna gömma:

January 18 by The Smokestoners (954 found)

Vad då mycket snö??? Det kan väl inte vara så svårt att hitta denna all snö är ju nästan borta.

Stannade bilen 41 meter från gömman, ååååååhhhh vad lätt.

Hoppar ut utan jacka och handskar. Kängorna är inte ens knutena. Skaren måste ju hålla i snödrivan.

JO PUTTSAN... Står med snö upp till pungen nere i diket och försöker få upp en fot i taget.

Ca 2 dl snö i varje känga... Vidare mot gömman. Nu gick det bättre.

Ibland 20-30 cm snö och det är ju bra. Sedan pluffs igen. 60-70 cm snö.

Väl framme på platsen tittar jag mig om kring. En massa små stubbar sticker upp lite här och där.
Börjar gräva lite, men det blir ju kallt om fingrarna. Varför ligger handskarna i bilen???.

GPS visar att gömman ska ligga exakt där det av någon anledning är en driva och ca 70-90 cm snö.

Jag har ju bråttom då jag redan flyttat mitt möte en halv timme.

Pulsar tillbaka till bilen och åker i väg. Är snart tillbaka!

Nu börjar ju all snö smälta... ska det vara så här?

Stannar i Värnamo och får byta strumpor och skor. Orutin efter en månad utan gömma.
Va fan, man är inte på liksom...

Måste ju ha en idag. Stannade vid en liten snö hög och tog dennna istället.

Kom just tillbaka efter en lite runda då jag efter en km kom på att jag hade helt fel kostym, skor, slips och annat fel på mig... 64 meter i från vände (orutin) jag och gick och la mig. Kanske är man inte riktigt inne i missbruket. Man fick sig ett har extra kilometer i alla fall.

KLÄDER är bra att ha på sig.

Samt vad är fel med denna Ringsted gåtur #7???

I morgon är det möte hela dagen, med visst kan kan det bli en gömma eller två?

Tror att jag snart är tillbaka, eller vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar