Nice pic!

Nice pic!

torsdag 11 februari 2010

Strålande solsken och perfekt väder...

Vilket väder det var idag. Strålande solsken och geocaching väder!
Japp, jag var ute i mindre än en minut. Hoppade in i bilen och åkte och köpte tidningen. -7 grader när jag åkte, kom hem igen efter sex minuter och det var -13 och solen var nästa helt borta.
Idag blev det jobb, jobb framför skärmen hela dagen. Kom i fatt, lite.

http://www.youtube.com/watch?v=FDBvAaUuW5o

OVAN; vet inte riktigt hur man gör för att få in youtube klipp på bloggen.
Orkar inte lära mig just idag... Grymt bra på data...

Så då blev man en minus ytterliggare... En om dagen ska det ju bli tills snön försvinner och det börjar på "riktigt". Då kanske man får ställa om målsättningen till minst två om dagen, inte vet jag det får vi se.

Inget nytt på TB fronten, alla ligger still och väntar.
Hoppas att inte den större småstenen börjar leta efter sin gubbe (TB) som jag sände i väg mot Australien.

I morgon får det i alla fall bli två... Kommer inte att ta några i helgen så det kanske vore bra med fyra...

Vi får se, som sagt var "-I morgon är en ny dag!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar