Nice pic!

Nice pic!

torsdag 4 februari 2010

Snö Caching...

Här kommer två som är bra för er som vill ute i snön, lite tuffa:

GC224FF

Bara att vara STF... Lite snö och motion för en STF.

GC22NZZ

Här tar jag mig friheten att publicera en logg från Sweker:

January 23 by Swerker (2163 found)
Cachingtur tillsammans med EbonHuth Ringde faktiskt till FTFen o kollade om denna var lämplig i djup snö Plumsa ni i 500 meter det ger motion Hittar den gör ni blev svaret den ligger inte under snön (Tack för det Smokestoners) Sagt o gjort vi plumsar på o vilken utsikt O inte blev vi besvikna för efter en liten stund Där är något som inte ser hör hemma här Det är de små detaljer som gör det När jag sitter o loggar plinglar mailen ser att Cacheägaren varit o loggat en av mina cacher i dag Kul sammanträffande
Swerker

För Er som bor i Östergötland och småland så måste jag även ta upp denna. Mycket bra mörker cache: GC22NYR

Hej Hopp

Snart kommer det en hela massa roliga cacher i västra östergötland...

Var inne en sväng på Clas Olsson idag...

Det ska nog bli lite mysteries, multi, remote, samt single caches.

Bara att vänta och se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar