Nice pic!

Nice pic!

tisdag 9 februari 2010

Ny Gömma ute...

Idag var jag ute en sväng på vägarna och passade på att lägga ut en nya gömma. Det har ju varit lite debatt om vad som är snö säkert eller inte. Jag är väl en av de som tycker att man inte ska disabla sina cacher bara för att det kommer snö, men men.

Jag skrev i alla fall denna note:

"Japp... Ibland är det snö i Sverige på vintern. Jag har satt T 2 på denna, men just idag så kanske det är T 2,5. Man får helt enkelt hoppa i mina spår (svåra att dölja) om man är snabbt där. Annars är snön inga problem. FTF-pris finns i form av en färdig Micro med loggbok och penna samt utrustad med Clas Olsson mini super magnet. Den är liten men ligger på 0,9 kg's dragkraft.
Vill man inte hoppa runt i snön så kan man vänta tills den försvinner. Det finns två TB's i cachen som vill iväg lite snabbare och de ligger i en plastficka."

Nu får vi se vem som först hoppar ut i snön...

Passade på att starta två TB i TB RACE 2010. Småstenarna får heja på Bolibompa Draken. Vi får se om någon av dem kommer till Australien innan tävlingen är över.

Länk till TB RACE 2010: http://geobloggen.com/tb-race-2010-2/

Idag blev det även ett par mugglarcacher som jag ska logga i kväll.
Jag vill ju hellre vara i skogen än inne i staden...

Man måste ju försöka komma i fatt så man har minst en om dagen under 2010...
Detta ska väl snart vara gjort, i morgon kanske???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar