Nice pic!

Nice pic!

tisdag 9 februari 2010

Mugglar caching

AAAhhh, Cacher är ju mysiga i skogen, men ibland (delsjön, het just nu) så måste ju Fantomen in i stan... Jag hade vägarna förbi och kände mig mer eller mindre tvingad att ta ett par.
Fem blev det i alla fall, mugglare cacher. Höll mig ganska kall på dessa fem och jagade tydligen TEGEL * 5, det gick bra. Släppte dock brandstationen... Här lämnade jag inte bilen, det blev för mycket!
Sedan kanske man inte ska kasta sten i sjön, eller var det glashus. Då jag lagt ut ett en serie mugglar cacher "mitt i byn"... Nåja...

Man får ju ta de man vill. Tegel var ju helt OK, sagan om de två tornen var ju skräck... Jag tog gömman och loggade, puh.

Det blev fem och jag kommer ett steg närmade en om dagen.

Just nu ligger jag nog bara ca - 7... Det löser vi...

I morgon är en ny dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar