Nice pic!

Nice pic!

onsdag 17 februari 2010

Bobby Fisher is Back...





Japp samma sak som Bobby Fisher;

"”Århundradets match” inleddes den 11 juli. Fisher gjorde en enkel blunder och förlorade det första partiet. Även parti nr 2 gick till Spasskij eftersom Fischer tjurade och inte kom till spel."

Här gjorde även The Smokestoner en blunder. Andra partiet gick dock bra även om det tog lite tid... Noterbart är att detta är en D 4,5 och T 4...

Nu fanns spelplanen i gps;en och kläderna var de rätta!

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=df265e2a-3a1a-44b4-a37a-36b044674255

Här kommer loggen på denna mycket fina cache (hade det blivit DNF, så vet jag inte):

February 17 by The Smokestoners (548 found)
FTF 12:00........... JIPPIE!!! Den var ju min... Snabbt och lätt hittad och loggad!
Fast innan jag hittade och loggade så gick jag runt och la ut "vilospår" över hela spelplanen, samt även utanför.
Detta tog drygt två timmar! Vad gör man inte för att göra det svårare för de som kommer efter...

Så nu kan Ni lugnt gå ut i skogen och ta denna, följ bara mina spår, ha ha...
Det var ytterliggare någon som varit ute en kortare sväng, så Ni kan följa dessa spår med.

4,5 / 4 var nog rätt så bra rating. Jag besökte alla rutor minst två ggr, en del fler (4-5) gånger.
Var jag nära att ge upp, japp! Jag hade ju varit där och rekat utan spelplanen och det var ingen höjdare.

Nu gick det i alla fall bra och jag var helt rätt kläd för denna super cache!

Ska sanning fram så funderade jag en hel del på vad jag skulle hitta på att skriva på min DNF.

Tack för en super fin SNÖ cache. TFTC...

OOOOPPPPPSSS: JAG SKREV FEL I BOKEN / 16/2 12:00 = 17/2 12:00 ska vara rätt!

Nu känns allt bra!
F-n vad fint det är med caching i snö!

Ni som ska ut och ta den kan ju använda min "spoiler" bild från GPS;en, lol.

Jag körde de tjugo första dragen från Fisher och Spasskij, nu kan jag "The Final Curtain"

Álias Bobby Fisher...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar