Nice pic!

Nice pic!

lördag 13 februari 2010

Heads up... 24 nya!

Idag blev det Omberg där vi la ut ett race på 24 nya cacher, så det gäller att vara med i morgon när dom släpps...

De som slutade läsa här och redan sitter i bilen, ICKE.

Idag har vi inte sett eller rört en GPS;en.

Det blev skidskola för den större av barnen, två timmar, hon tyckte det var jätte kul. I morgon kör vi igen vid 10-tiden.

Jag fick hem mina gamla skidor som jag köpte 1982 (!)... Dessa ska testas i morgon!
Har åkte skidor en dag under 2000-talet, så det blir väl "lite" spännande. Det har ju blivit lite snowboard från 1991, tror jag, men det var ju inte igår man stod på en bräda heller...

Skidorna är som nya, förutom att ovan sida håller på att falla bort. Det kanske blir en bild på dessa i morgon. Jag pillade lite på skidorna och då föll det ut en hel massa bitar... Funkar nog i alla fall (?). Annars har vi ju fina brädor på vinden!

Inga skatter i dag, men har i alla fall fått några loggar på den nya burken i mjölby.

Ligger lågt ett tag då vi ligger på plus...

Hej hopp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar