Nice pic!

Nice pic!

onsdag 15 december 2010

Power trails? INTE JAG , om inte FTF... ???

Power trails... Nja det är inget för mig. Vilket skit! Fy fan...

Var ”lite” i närheten av en PT... Tänkte jag skulle kolla lite.
Svängde in på vägen, åkte förbi en massa gömmor. Nu är det dags att kissa lite och vända tänkte jag. Det var vad jag gjorde. Vände och åkte hem.
Tänkte lite på att 950 kan bli tusen om jag plockar ett par här, aldrig...
Loggade en för att visa att jag var här... Inte ett skit mer!

Loggade en frusen filmburk när jag vände. Man kunde inte ens rubba loggen. Skrev The SS...V ände bilen och åkte hem. PT... Förbi alla stoplar ocg räcken.

Detta kändes inte bra. Inte bra väder eller årstid för PT, men vilket skit... En j-la gömma på en stolpe. Visst har vi lagt ut ett gäng drive thru, men en PT...
Jag har lagt ut gömmor i skyltar, men då har man ju en story...

Jag kan nu säga att jag är emot dessa grejer som kallas Power Trails.

Jag kan se dem som fantastiska upplevelser om dom ligger i skogen och man får kämpa lite. Spontant just nu så känner jag hat mot detta men det kan gå över i morgon, om FTF chans.

Hade någon släppt en PT nära mitt hem och med FTF chans så hade jag varit ute mitt i natten och jagat, men allt en PT handlar om är ju att jaga siffror eller?

Jag är med på att man kan släppa det på ett Event eller liknande.

I MIN VÄRLD...

Vi har redan gjort en PT, men då fanns ingen stig och bara en liten väg som du kan flytta dig lite på. Loggarna skrev att det var en rent helvete mellan gömmorna, det är en PT, lite Power. Detta är en PT.

952 hittade och ingen j-la PT här inte!

Testade en bit av Kolding som var hur bra som helst, man kan inte köra bil.

På vårt Event den 7/5 kommer det att var minst två PT, men inget som Halmstad PT.

Den första heter HEL... och det blir det!

Den andra blir en vanlig The Smokestoner variant! Och det finns ju inte stig där heller.

Power trails??? Har ingen mening i mitt liv om man inte måste vandra eller krypa i naturen.

Kvarn är en RIKTIGT Power trail att åka 161-200 meter i bilen det gör jag aldrig!

Loggade en gömma, letade efter en gömma och jag kommer inte tillbaka.

ÅÅÅÅÅhhh andra sidan så blev det en FTF idag, på opencaching!

Har inte ens orkat logga den PT gömma än, kanske hoppar jag över det.
Logga en PT gömma... NJA.

K-O Feldt "Power trails är ett j-la skit nu har vi baxat dem ända hit."

3 kommentarer:

  1. Här har Du en Broder i förskingringen. Har ej heller letat upp en PT. OCH kommer ALDRIG att göra det heller! Inte en stopp och stanna PT i alla fall.
    Det är en av mina ståndaktiga föresatser. En annan är att aldrig åka på/med en charterresa till en väntande solstol.
    En gammal envis stofil / 1000sjöar

    SvaraRadera
  2. Smaken är som baken, delad.
    Vissa gillar statistik andra gör det inte.
    Vissa gillar klättercacher andra gör det inte.
    Det är det som är så bra med geocaching, det finns något för alla.

    Mvh The Explorist

    SvaraRadera