Nice pic!

Nice pic!

tisdag 28 december 2010

Lägger ner ett tag... inga FTF och inga gömmor.

Lägger ner för ett tag...

Ligger lågt med geocaching och tar tag i lite annat.

Snart tillbaka hoppas jag.

Inte en gömma på över två veckor, aj aj aj.

Annars är allt bra, eller det är lite bättre än bra.

Ingen gömma till nyår här inte.
Inte heller klarade vi av 1 000 till nyår, men vad gör det?

Återkommer... snart eller?

Kul med detta försök på Kvarn serien:

Location: Östergötland, Sweden
Violatri posted a note for Kvarn Event #13 Pertra (Traditional Cache) at 12/28/2010

Log Date: 12/28/2010
Oj oj. Ca 30meter in från vägen. Den ska väl gå att ta. Ut i snön. Den går över grenen. Efter 10 m trampar L ner i vatten. Det har varit mindre än 10 grader i en månad ändå så har inte mossen frusit. Trots lista från cacheägaren över vilka som borde gå att hitta gav vi upp cachandet där.
Det blev en fin dag på skidor i alla fall.
Serien ligger kvar på listan över sådana som ska tas

Innan hade jag sagt följande:

Som Ni kanske har förstått så är ju Kvarn rundan ett rent helvete utan snö...

Ni är så välkomna på Event den 7/5... det blir lite lätt och tufft som tusan.

Ni som vet vem jag är vet att jag älskar att pulsa i snön, men är bara lite trött på detta just nu, eller vänta är jag inte lite sugen på en snö gömma?

Vi får se vad som händer.

2 kommentarer:

  1. Jag har också lagt ner för året (tror jag)
    Men nästa år Bara snön försvinner Kan den det till trettondan Jasså inte Nåja nån gång kanske jag kan skotta fram husvagnen
    Gott nytt år allesammans

    SvaraRadera
  2. Jag var på Katrineholm på event i förrgår så nu har jag nästan lika många funna i december som i september! Är väl mest ett tecken på att jag blir mer och mer biten efter hand.

    Men det är ofta frustrerande att leta på vintern, med all snö. Kvarn-biten pulsande runt i snö går definitivt bort; tyckte det var tillräckligt jobbigt (men kul) som det var. På sommaren är det annars annat man blir biten av ;-)

    Ser fram emot maj-eventet. Du får gärna säga till om du vill ha hjälp med något. Ska se om jag är tillräckligt galen för att åka på Mega-eventet helgen innan - skulle behöva lite caching på kontinenten också.

    SvaraRadera