Nice pic!

Nice pic!

fredag 12 november 2010

Äntligen... JA den är loggad!

Satan i gatan... Japp här har man ju varit ett par gånger. Thank you...
Denna gömma ligger mycket nära ett av våra kontor (300-400 meter), så det har hänt att jag ibland stoppat för fem minuter och i bland mer. Jag har helt klart stått på platsen och kliat mig i huvudet i en halv timme någon gång tidigare.

Loggen är ju lite Bullshit, tror nog jag varit på platsen i två timmar+, men inte vet jag. Fattar inte att jag inte lagt en DNF på denna, letade men hittade inget.

Mycket bra gömma i alla fall och idag tog jag den.

Var ute och kollade på stenar och muttrar och allt jag kunde hitta. Det började regna så in i den. Hagel och annat som kom från sidan. Satte mig i bilen och tänkte lite.

Sedan ute igen och hittad, så lätt, men ändå så svårt?
Så svårt... Man skäms så grymt över att inte ha hittat denna gömma. Man skäms!

Grymt bra gömma, har ni inte testat så gör gärna det.

Annars blev det en bra vecka (det blir inte mer denna vecka). Tror nog att det blev ca 30 i Danmark. En av gömmorna kostade tydligen 700:- spänn att logga. Det var i alla fall vad det stod på p-boten,

Min runda i skogen var en riktig höjdare. Hade möte i Sorö och drog direkt till en skogs runda, Av med kostymen och ut i skogen. Var det mörkt eller var det mörk.

Testade att släcka min underbara 39:- från Clas i Sjön och jag såg inte min hand. Inte en chans att se handen, det var KOLSVART i skogen i Danmark.

Men, men efter att par små problem så fann jag alla gömmor. Det gick på ca 1 timme och 40 minuter. Hade Gps;en crashat så hade jag legat och kramat ett träd just nu. Tror inte att jag hade hittat tillbaka till bilen i dags ljus. Kändes bra! Som att köra våra Kvarn Event cache mitt i natten, kul som tusan,

Nu har jag ju en Led Lenser L7...

Jag tror nog att jag köper 6-7 ficklampor om året, men alla bara försvinner.
Denna ska bli min!

Efter dessa så blev det ett par gömmor till,,,

Till att börja med så älskar jag inte Danmark och danskar. Lite jobbigt.

Men alla dessa j-la nanos... Ahhhh. Jag har loggat mer nanos under en vecka än i hela mitt geocaching liv. Jag hatar Nanos och kommer att fortsätta hata Nanos.

HUR F-N gör man när det regnar?
Varför måste dom vara så små?
Vart ska man skriva?

Alla j-la helvetes Nanos jag kom till så var man tvingade att snurra upp hela j-la rullen och försöka plitta ner THE SS... Hur bra blir det då SS was here?

Ibland blev det bara SS utan datum. Jag tror nog att det säljes en djävulsk massa nanos i Danmark.

Annars är jag nöjd, ca 30 cachar varav 25 hittade i mörker.

Det SKA bli 1 000 innan året är slut! 919 just nu.

2 kommentarer: