Nice pic!

Nice pic!

fredag 29 oktober 2010

Favorit i repris, eller?

Okej... Favorit i repris.

Tandkrämen var ju liksom helt slut. GUD vad jag klämde ut det sista. Faktum är att vi klämt ut det sista i två.-tre dagar nu. Ni kan ju inte förstå innebörden av att helt plötsligt gå över från Blå Postis Pär till Gul Postis Pär (finns inte med på GPS;en). Eller ännu värre till Asterix eller Obidix... DETTA är ett rent H... Det går inte och finns inte på kartan över huvud taget, finns inte i deras värld.
Tydligen är det en grym skillnad, och jag åkte till ÖB och köpte tid(för hela familjen). Denna gång så hittade jag sex stycken BLÅ POSTIS PÄR, vilket borde räcka i sju-åtta månader –JAAAAA! Efter detta så borde det vara över, eller? Tror nog att de slutat med denna variant, men vi kör över bäst förre datumet i alla fall.

Vet inte riktigt om frun förstår vad jag har gjort, men i min värld är det ett Nobels fredspris eller kanske lite tyngre än det. Hon fattar när jag åker iväg ett par dagar och gömmer alla Postis Pär BLÅ... Det kostar att ligga på topp.

Jag offrade mig. Fick ett par minuter över och for iväg. Hade en hela massa gömmor i Borensberg på GPS;en, men vad hjälpte det, det fanns ju liksom ingen tid.

Här är förra gången: Smaken är som... FEL LÄNK...Denna skulle det ju vara, se nedan:

FTF-Postis Pär.

Jag gjorde ett köp! Se nedan, det var nog de sista man kunde få tag på:



Inga gömmor att denna vecka, inte en enda??? Crazy...

Målet var ju att plocka i alla fall 118 till, men det finns ju inte tid till att jaga. Sedan har det ju blivit att man måste åka lite för att plocka dem. Tydligen finns det ingen som vill lägga ut några gömmor inom 20 km från hemmet.

Vi testade alarm hemma idag i alla fall.

FTF, nu, nu , nu ,,, FTF,,, Öka!

Resultatet blev riktigt bra. Lilla fröken småsten hade blivit in kastad i en bil och vi hade kört. Hade funkat grymt bra men hur såg det ut?

Front?



Back?



Nu måste vi tydligen köra FTF drills här hemma, så byxorna åker på rätt.
Lilla fröken småsten är ju i alla fall tre år, hon måste ju vara på hugget, eller?

Avrundar med en bild på Noen2004. Här kommer hon:




Det blir inga cachar denna vecka. Hur svårt kan det vara?


1 kommentar:

  1. Frun förstår och är mycket tacksam...och att du fick börja lördagen med två FTF gjorde ju inte helgen sämre. Det var du värd! Fru Smokestoner

    SvaraRadera