Nice pic!

Nice pic!

lördag 30 oktober 2010

2 * FTF - Vilken fin morgon...

Vilken fin morgon!

Var lite trött efter fredags fina middag och goda viner. Startade upp datorn strax innan nio och då blev det andra bullar.

Här kommer log nummer Ett:

October 30 by The Smokestoners (884 found)God fisk

{*FTF*} Habba habba...09:15... Inte en gömma på hela veckan. Hade helt givit upp att ta någon alls. Startade datorn lite sent, men sedan gick det undan. Fru Smokestoner, små stenarna och vår nattgäst undrade vad som hände när jag for omkring... -Det är säkert en ny cache sa fru Smokestoner...
- NEj, Nej vrålar jag, det är TVÅ..., men det är nog kört dom kom för 23 minuter sedan.

FTF rush på morgonen är ju så fint. 150 km i timmen på motorvägen och spana efter poliser.

Pulsen ökar, ardenalinet ökar. Förbi McD på två hjul. Körde åt fel håll i rondellen för att spara 2 sekunder (nja så illa var det inte).

Folket som är ute på promenad får kasta sig undan. Här kommer GeoBilen...

FRAMME... Ingen bil på plats. En Matte med hund...

VAR ÄR DEN? Snabbt hittat, öppnar loggen... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en FTF, gud vad fint!

Vilken start på morgonen. Tänk om det vore så här fint varje morgon. Jag fäller en tår och är såååå lycklig.

Tackar KENTKA, små stenarna, Fru Smokestoner, min mor mm mm, Lite som att få Nobelpriset.

TFTC


Kul då jag klagade lite igår; "Tydligen finns det ingen som vill lägga ut några gömmor inom 20 km från hemmet."

Nu var ju dessa lite längre bort än 20 km, men det gick ju bra i alla fall.

Här kommer log nummer 2:

October 30 by The Smokestoners (884 found)Rothemmet

{*FTF*} Nu är man lite lugnare efter en tidigare FTF... 09:33-09:34 blev det nog innan jag fann denna gömma.
Här fick man leta, och leta och leta. Men det kändes riktigt bra att vara ensam på plats.

Tänkte att snart borde det väl komma någon mer, eller?

Mycket riktigt kom det en bil, men den åkte förbi. Fick leta vidare ensam på plats.

Efter en stund så var den bara där... Öppna och nu trodde jag helt klart att det skulle bli en FTF...

OCH SER MAN PÅ... Det var tomt. FTF The Smokestoners.

Jag vill tacka KENTKA, mamma, frun, barnen, bilen som tog mig hit... bla bla bla.

På vägen hem gick det bara i 140 km på motorvägen, lite lugnare liksom.
Hemma igen och nu ska jag läsa Corren och må så bra på detta hela dagen lång...


Nedan bild bevis:




Har nu 50% FTF på Kentka's gömmor (låter grymt bra men den är 3 av 6).
Blev ju snuvad av B&E & aaaeng på SMFF-079
Ooohhh vad skönt det var. Trodde nog att noname33 eller Morot00 skulle vara före.

Morot00 kommer att bli farligt nu när han fått smak av FTF.

1 kommentar: