Nice pic!

Nice pic!

onsdag 13 oktober 2010

Det blev åtta utan kamera!

Idag fick jag åka ut på lite jobb och det gick ju bra eller inte.

Glömde kameran hemma och fick ju se en iller och en ekorre så nära som man aldrig får se. Det blev några gömmor i alla fall. Bra utsikt och trevliga var dom nästa alla.

Åtta hittade av 10. Orkade ju inte alla dessa fel vägval mot Birgittas udde. Det blir en annan gång med hela familjen.

Hur f-n kan jag glömma kameran igen?

Nästa gång är den med!

Fick denna logg idag! Jippie!

Log Date: 10/13/2010
Hittades lätt. Träffade även på killen som bodde i huset, blev en liten trevlig pratstund. TFTC!

Notera att det står ”killen” inte Gubben som bodde i huset!
Killen är ju även mer eller mindre känd som The Smokestoner!

Jippie! Killen!

Jag var ju den fula gubben redan när jag tog fotade barn till grattishörnan i Tranås-Posten för 24 år sedan.

-Gubben är inte snäll.

-Sitt still! Snälla kan du inte sluta gråta, gubben är snäll.

Det var 24-25 år sedan så den känns bra att vara kille i kväll.

Snälla killen. Lite som kung i baren!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Trevligt att du tog med mig i bloggen :)
    Alltid trevligt att göra en annan människa glad! Nu vet jag vem du är, så nästa gång skriver jag The Smokestoner istället ;)

    /Emelie (e.m.s)

    SvaraRadera