Nice pic!

Nice pic!

söndag 12 september 2010

Kvarn 50% i kö.

PUHHHH 50% inne!

13 gömmor ligger just nu inne hos våra kära reviewers.
Så himla bra att man fick ett litet e-post idag.

Skulle ju börjat med detta igår, men hann inte och så kommer detta:

Hej.

Sitter med spänning och väntar på att era cachar skall droppa in till kön.
Vill bara upplysa om att jag kommer att vara bortrest fre-sönd er eventhelg vilket innebär att ni måste se till att få cacharna klara i god tid då sista minuten kollar från min sida inte är möjligt.
Hade tänkt att delta men som sagt så är jag tyvärr bortrest...


Är det service eller är det service. Jag gissar på ett eller två.

Helt underbart och nu ligger 13 st inne i kön. Det tog bara tre timmar att fixa dessa 13; så det blir väl tre timmar i morgon med. Vet inte hur mycket tid jag lagt på detta Event men visst blir det en hel del. Aj aj aj aj... 50-60-70-80 timmar? Troligvis mer än detta.
Men å andra sidan så har vi ju hittat kantareller för flera tusentalskronor.
Vill inte ens se en på bild just nu. Körde burk svamp här om dagen.

De som försöker ta alla får en match, lite tuffare än att glida runt på en halv maraton eller ett litet Lidingölopp. Var är älgflugorna där; inte i håret i alla fall, eller?

Jag hatar älgflugor!!! Hatar (dessa svin) nästan mer än fästingar.

Välkomna till vårt "HEL" Event. Jag vill ju också vara med och jaga.
Visst kommer jag att hänga med ut i skogen denna gång, men lilla fröken småsten på tre år måste ju åka på axlarna; men några bra bilder ska det nog bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar