Nice pic!

Nice pic!

söndag 27 juni 2010

Taxi, Taxi, Taxi; en ny gömma

Här ska man fira lite midsommar och ha trevligt då minsann kommer det en massa gömmor både här och där.

-Ska man beställa taxi då eller?

I morgon kan jag köra bil. Då kan ni släppa era gömmor gärna vid 09:20.

Visste har jag varit i närheten av många gömmor, men man kan säga att vi har hängt vid denna gömma fyra dagar i rad; Lora-Badet!

Jag brukar ju vara på hugget på Team Judo’s cachar, men i detta fallet så fick jag inte köra bil, så dom gick inte och vaknade vid 11:30 på midsommar dagen.
Frun var väl inte helt Ok med detta men vi hade kul på natten. Utan sprit!
Vi drack bara vin och öl!

SÅÅÅ inga gömmor men god mat fint att dricka och bad med barnen.

Natten mellan lördag och söndag blev en höjdare då jag och stora småsten skulle tälta.
Vi smög in i tältet framåt 22:00. jättekul tills frun tittade in och sa att ;

-Du vet väl att det är full måne................!

Det gick bra i alla fall och vi sov så bra genom hela natten.
Det blir helt klart mera nätter i tältet!

Svensk Midsommar utan regn; det är nästan så att man blir religiös!

Vi dansade runt midsommarstången vid 14:30 som vanligt, men det var något som fattades; det regnade inte, gud vad skönt! Ska det inte börja regna nu???

2 kommentarer:

  1. Försvar av den som omnämns som frun då den enda fråga som ställdes kl. 12.30 på midsommardagen: Vill du ha frukost? Annars ingen kommentar....

    SvaraRadera
  2. Lite kanske man kan äta, eller finns det isvatten?

    SvaraRadera