Nice pic!

Nice pic!

torsdag 1 april 2010

Lägger ut gömmor





I helgen blir det att sprida gömmor över vårt område.

Totalt så kommer det att bli ca 25 st som ska ut. Några finns redan på plats.

Hoppas på strålande sol den 2/5 då vi ska fira 10-år för geocahing.

Tyvärr så ligger det fortfarande ganska mycket snö i skogen, men tror nu inte att det kommer att finnas spår kvar till den andre maj.

Sent är det i alla fall, inte en groda vaken nere vid Tåkern.
Bara inte gäddorna leker under isen, ve och fasa.
Man får ju inte missa gäddleken vid Tåkern!





4-5 gömmor finns redan på plats. Det känns lite jobbigt att hålla på dem.

Den stora Småstenen har i veckan börjat logga sina egena cachar, kul.
Det har redan blivit tre stycken för Noen2004.

Jag vet inte om jag har stavat rätt? Noen blev det i alla fall, men inte som sjön Noen. Jag vet inte, lost again.

Noen är i alla fall en fredlig alv, och det är ju kort och bra att skriva för en 6-åring.

Trevlig Påsk!

1 kommentar:

  1. Hej. Fin sida. Ser att du kan en del om blogspot. Då kanske du kan hjälpa mig lite.. Om du kan å vill.:) Om jag vill lägga upp en egen låt på min blog, inte genom youtube eller med video utan bara en ljudfil..Hur gör jag?! Jag har försökt i tre dagar nu.. Vill du hjälpa mig är du snäll:) kram från katja(ny läsare)

    SvaraRadera