Nice pic!

Nice pic!

onsdag 14 april 2010

Nu är säsongen för Geocaching snart över...

Här far man omkring och sprider gömmor, stora (!) och små.

Sedan drog sig liksom bilen ut till golfbanan, oj oj vad fint det var här då.
Stannade bara ett par minuter, men det kanske var nog.

Fick ett SMS från Fru Smokestoner: Hon undrade om det var fint runt Landsjön?
Visste skulle jag gärna varit vid Landsjön och stående vid Finalen när detta kom, men man måste ju jobba också, eller spela golf.

Detta kommer inte att bli lätt. Gäddor, FTF, grodor och så golf på detta.

Nu satt jag ju inte direkt och jobbade när jag fick detta SMS, utan svarade:
-Tåkern, grodorna är på gång, samt en gädda.

Ovan en sothöna lyfter från sjön, eller?

Fyra fem personer kom fram och frågade vad jag gjorde. Alla andra kollar ju mot himlen eller ut över sjön. Jag kollar ju i sjön.

Ovan kan jag en: GRODA!

Snart är det dags, då kommer gäddorna in. Jag har ju en icke publicerade där nere som jag kanske måste släppa till helgen. Man (man = mig)kan ju jaga gäddor i timmar.


Ovan: en trana lyfter, eller. Nja så illa är det inte jag kan ett gäng fåglar.
En ödla såg jag också... Men att få den på bild, jippie


I morgon får det allt bli ett par cachar, inte en enda på? HJÄLP en vecka!

Det får nog bli ett gäng i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar