Nice pic!

Nice pic!

fredag 23 april 2010

Svag vecka med mycket mil, igen.

Japp, jag kom hem från Tyskland och det var ju super bra. Hemma till fredagsmys (vilket pågår här hemma just nu). Den minsta småstenen tror att dom stjärn eller hjärt formade chipsen heter fredagsmys.
-Pappa jag vill inte ha pockyman (popcorn), vill ha fredagsmys.
Minstingen har varit sjuk hela veckan och det ställer ju till det ganska mycket.

Måndag blev i alla fall en resa till Arlanda för att hämta min bil som stod på det dyraste stället, i ett parkeringshus vid terminalen, katjing 1 200:-. Läste lite om detta och man kunde kanske komma ifrån att betala detta. Vi får kolla på detta.
Åkte förbi en cache på vägen från arlanda, men inte heller idag gick detta. Tredje gång jag far förbi denna. Vi får kalla den A-laget och B-laget. Vattenhål får ju en helt annan klang när solen lyser.

Nu åkte jag ca 660 km och tog en cache. Vilket var helt ok för mig.
Ville ju vara hemma. Efter en hel massa bil åkande. Tomtarna var inte helt lätta att hitta. GPS for runt, runt, runt. Det nollade på fyra olika ställen. Cirka 10 meter i från varandra, konstigt. Men den hittades!

Tisdag var full fart med att komma tillbaka i matchen med jobbet, men vid 11:00 så kom ett samtal från dagis. Den minsta små stenen hade feber. Jag var ju hemma så det gick bra att hämta.

Onsdag blev upp till Stockholm igen. Stannade och tog Telge TB på vägen. Hade en tanke att ta ett par till, men det kom annat i mellan. Grannen!

Visst grannen var i Stockholm och på mässa. Det blev Vin och Öl mässan från 15:30. Oj Oj mycket vin blev det. Vad som hände är en helt annat historia i ett annat forum.

Hemresa på torsdagen och jag hade en plan att ta en hel massa i kolmården, icke. Det blev en sedan insåg jag att lunchen tagit för lång tid, samt jag kanske tänkt fel på en timme. Bara att lämna en hela massa cacher och åka hem.

Varför var det en massa snö i Kolmården och varför snöade när jag åkte upp, samt varför snöade när jag åkte hem? Varför snöar det? Nu ska ju grodorna och gädderna busa i vassen.

Torsdag kväll kom en ny i Vadstena, men den kunde jag inte ta. Fredag och det var full fart hemma. Jag skulle iväg och köpa basilika och toapapper. Dom har ju Östenssons mindre än hundra meter från gömman. Bra idé, taget och en FTF.

Jippie! EN FTF det var inte igår.

Nu myser vi, fredag kväll.

Hej Hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar