Nice pic!

Nice pic!

onsdag 7 mars 2012

Bakfull & Överkörd i Big Brother, samt lite wordfued!

Aj Aj Aj… Vaknade i morse och undrade vad som hade hänt. Jag var ju inte sjuk, utan bara sanslöst bakfull. Det gjorde ont i benen och huvudet var inte med alls. Hade jag varit ute och cyklat igen?

Hade jag kul igår?

Men vänta litet?

Det tyngsta jag drog i mig igår var ju isvatten, mycket isvatten blev det.

Det kändes som om någon kört över mig med en lastbil, men ända så kändes jag inte direkt sjuk. Det kom lite senare på vägen upp mot Stockholm. Det blev en på vägen upp Service, och sedan hade jag laddat GPS;en med 400 gömmor inne i byn. Det blev inget med det, hann inte med. Jag var i alla fall sju meter från denna XXX.

Efter möte och lunch inne i byn drog jag till detta ställe:





Troligtvis får jag hoppa in som Joker i morgon men allt är inte helt klart ännu.




Skippade Big Brother då det kom fram att man inte fick något betalt, om man inte vinner. Så länge skulle jag inte kunna vara med och vad skulle Fru Smokestoner och småstenarna säga?
Drog istället vidare mot Västerås. Mådde inte riktigt bra. Plockade en nödvändig gömma på vägen. Jag hade helt fel kläder och skor för denna. Halkade på isen och trillade in i taggbuskarna. Kostymen klarade sig nog ganska bra.




Svängde av i Enköping och köpte lite Ipren, puh! Åkte förbi Park Astoria där jag bott i åtta månader. Blev grymt förvånnad (igen) att jag inte kan hitta i staden. Har jag verkligen varit här och iså fall hur långt ifrån hotellet gick jag egentligen? Konstigt? Som en dimma…




Stannade även här Frösvi. Bara för att kolla till den lite. Hittad och loggad:





Det fanns visst en gömma till här, men jag var seg som bara tusan. Säng, säng, säng!
GPS;en var ju laddad med 400 gömmor i Västerås. Nya batterier till ficklampan var med, mössa, kläder metspö, mm, men nej. Av detta blev det intet. Hade tänkta ta 5-10 stycken i alla fall.




Det blev sängen på hotellet och lite Wordfued. Detta spel rekommendera jag att ingen någonsin testar.




Har Ni inte testat det så håller Er borta!



De tre som jag nu hänger (oj, var det så smart???) ut är riktigt bra spelare.
Lika farligt som geocaching, samt att det tar tid från geocaching.
Just nu klockan 22:35 ligger jag på 19 raka vinster! Det är en klar fördel att vara dyslektiker på detta spel. Man vinner helt enkelt då man tänker ”outside the box”. För man har ju ingen låda...



Tur att jag inte har någon I-Fån och hoppas att detta spel inte når ut till BlackBerry. Då blir man ju av med jobbet. Kan ju inte sitta och lira hela dagen, eller




För övrigt tycker jag:
Spännande med Djurgården i kvalserien!
Kul att Fru Smokestoner tog fyra gömmor igår!

För övrigt undrar jag:
Messi gör fem mål i en CL match (7-0)?



Ska jag säga vad jag heter på Wordfued (vågar inte)?



VAD GÖR VI PÅ ISEN och var finns sjön???



Kom på Event den 1/5 så lär ni få veta vad vi gjorde.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar