Nice pic!

Nice pic!

onsdag 7 september 2011

Inga hittade eller gömda idag, men jobbigt i alla fall.

Tankarna idag går till Stefan Livs familj och vänner.

Vet inte om någon annan hockey spelare skulle få mig att känna denna sorg, vem skulle det vara? Har inte svaret på detta, men finner ingen annan; jobbigt.

Fick just nu (mindre än 25 minuter sedan) några bilder i alla fall:






Vad nu då?





Låt mig vara och gå och lägg dig.












Passa dig! Jag skulle ju vara lite snäll och klappa den. Det funkade inte. Kotten hoppade först rakt upp och stack mig i fingret och morrade; samt försökte bita mig i fingret. Hon/han kan inte ännu bruuuummma som sin mor, men det kommer nog.






Grrrrrrrrrrrrr....












Aj Aj aj aj aj....


Run Forrest run... Vi har den snabbaste kotten i Sverige. Springer så fort.




Skulle skoja nog ha skojat till det mer med dessa bilder, men Jönköping är en profil fattigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar