Nice pic!

Nice pic!

fredag 7 maj 2010

Inte en cache... Mycket jobb, samt inlåst

Japp, man måste ju jobba. Nu har jag suttit klistrad framför maskinen för att lösa en massa problem och möjligheter i flera dagar. Det gick ju bra men vilken tid det tar. Jag gillar ju alla dessa möjligheter som finns, bara att jaga vidare! Hade en grymt bra vecka och fick en och annan möjlighet att bli pengar. Mycket bra vecka!

Jobba, jobba, äta lunch (brukar missa frukost och lunch, när man jobbar vid maskinen), men nu är det fredag och det blir berget (läs Omberg) i helgen.

Jodå det kommer minst två gömmor på berget i helgen. HEADS UP!

Fick tre sekunder över och for till den stora byn Mjölby. Köpte lite mat inför fredags mys och for förbi fotografen.

Hämtade bara burkar och de fick inget fika bröd, då kom det fram;

-Jag såg dig i mitten av en rondell i Ödeshög, sa en av framkallarna, anställd, ägare?
Mycket trevliga människor i alla fall, snart kan de vara fast i geocaching.

JAPP, det var jag som la en gömma, du kommer att se fler galningar där, svara jag.
Och mången galning har varit där sedan dess, men även ett gäng helt normala människor (läs alla från Motala) som bara älskar geocaching, kul.

Fru Smokestoner lovade att låsa in mig i källaren ett tag framöver, men det är helt Ok här nere, madrasserade väggar och lite mysigt. Bättre än soffan, och jag fick med mig ett helt gäng filmburkar till nästa Event. Frun vet ju inte att jag fixat trådlöst här nere. Bara det inte kommer en cache/gömma just nu. Hon kommer inte att släppa ut mig innan 08:00 i morgon. Kanske kör vi ett Event i slutet av september.

Ha ha jag är redo för FTF men det blir nog på måndag!

Tydligen så kommer hon att släppa ut mig mellan 08:00-17:00 över helgen.
Men bilen har ju pajat så släpp gärna gömmorna 09:15 på måndag då jag jobbar igen.

Annars är det jätte mysigt här ner... Vi ses!

Nu fattar jag varför vi skulle fixa källaren och det känns jättebra!
Snart kommer jag ut och då är allt ok igen, kanske rymmer jag!

TFTC / TNLN / FTF!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar