Nice pic!

Nice pic!

onsdag 24 mars 2010

Sverige-Tyskland-Ungern på 8 timmar

Äntligen så tog jag tre stycken i tre olika länder på ett dygn. Det gick faktiskt på åtta timmar, ganska bra med tanke på att det var:

Sverige (1)-Tyskland (1)-Ungern (2).
Startade med att ta No hunting Here (05:15) på Landvetter flygplats. Har gått förbi den ett par gånger men idag var det lite lugnare och snön var borta.
Tog med mig de två TB’s till ett TB Hotell (09:10) vid Münchens flygplats. En riktigt trevlig gömma på 11:e våningen av ett parkeringshus. Inga bilder här då kameran låg i väskan. Plocka med mig tre stycken TB’s. Hoppas de ville till Budapest. Hade ej kollat var de var på väg. Här fanns det ytterliggare ett TB Hotell, men det var 2,1 km så jag släppte den.







I Budapest är det vår. En termometer visade 22 grader och en gömma låg endast 112 meter från hotell entrén. Super bra tyckte jag och plockade den direkt Fisherman's Bastion. Klockan var nu 13:10 så det gick på mindre än åtta timmar. Droppade de tre TB från Tyskland.

Mycket folk var i rörelse i vår värmen.

Passade på att ta ett par bilder på gömman, samt på lite fin utsikt.

Hann även kila över till andra sidan för att plocka Hospital in the Rock.





Nu var jag riktigt varm, så tillbaka till hotellet för en snabb dusch och sedan jobb.

Helnöjd med denna dag!

2 kommentarer:

  1. Fru Smokestoner24 mars 2010 kl. 20:51

    Hårt jobb, och någon måste göra det.

    SvaraRadera
  2. Det är ett hårt jobb, men som sagt var någon måste ju göra det... Puh... Det får väl bli jag då. Det var ju för varmt, bara en sådan sak. Jätte jobbigt.

    SvaraRadera