Nice pic!

Nice pic!

tisdag 13 december 2011

Nu fick jag sparken också...

Idag tog jag äntligen tag i det och köpte 100 st PET-rör. Har ju bara 12 st kvar så det var dags att fylla på lagret in för lite olika projekt samt vårt Event den förste maj 2012.


Så lite gömmor är ju som sagt var på gång.

Revbenen är inte mina bästa kompisar just nu. Lite, lite bättre, men det är ju inte roligt. Sedan en massa hosta på det. Smärta!


Att få rekommenderade brev på posten är väl nästan aldrig bra, eller?



Om det inte är ett nytt körkort eller om någon sänder en massa pengar, men hur ofta händer det?


Nu fick jag i alla fall ett Rek-brev.


”Du är uppsagd på grund av arbetsbrist.”


Okej?


Arbetsbrist?



Vem är Sverker Göransson nu igen? Hmmm.

Jag var alltså anställd och nu har jag fått sparken. Jag det kan man ju ta.


Har dom skickat lönen till fel person?

Idag fick jag i alla fall ett litet paket i posten.


”The Smokestoner tilldelas Försvarsmakten reservofficersmedalj i guld för värdefulla insatser under sin anställning för Rikets försvar”








Där ser man! Först sparken och sedan medalj.

Diplom fick jag med! ”För Rikets Försvar”.


Undrar lite över de värdefulla insatserna, men dom kanske nöjer sig med lite.


Välkomna på Event den 1/5-2012, mer info kommer!


Hej Hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar