Nice pic!

Nice pic!

fredag 16 december 2011

Tänk Positivt!

Glada nyheter!


Det verkar som att bara ett av revbenen har gått av, jippie!

Svullnaden har ju gått ner och då sitter ju liksom allt lite lösare. Man förstår ju varför det svullnar upp så mycket, som skydd.

Har funderat lite på om det var några sprickor på 2-3 revben, eller bara blödningar. Vilka gör ont som tusan bara de. Idag fick jag dock veta att ett var av.

Var ute och körde bil, bara det otroligt jobbigt. Då det klickade till för första gången.
Plopp, liksom… och revben hoppade isär. Klick och det gick ihop igen.
Många plopp och klick har det blivit idag. Känner igen det från när jag bröt nyckelbenet senaste. Bröt ju upp det säkert hundra gånger innan det tillslut satte sig.

Dessa ploppande och klickande gör ont, men inte så ont som med nyckelbenet, inte ens i närheten.

Med andra ord jag mår som en prins!

Igår blev det en resa till Jönköping och målet var att plocka en gömma. Jag skulle ner och ge bort en liter fin whiskey till en kund. Jag fick en chokladask av honom…

Vem tror Ni är gladast?

Inte för att jag dricker whiskey, men jag tränar inför framtiden (20 år framåt).

Då ska man ju sitta och läsa bok och dricka whiskey i biblioteket. Kanske ska man även börja röka lite pipa eller cigarr. Den som lever får se!

Nu skulle jag logga en. Åkte till denna som låg nära kunden:

Triangeln

Det blev denna logg:
"Write note
12/15/2011
Skulle bara logga en idag.Den här blir bra!Skulle precis försöka ta mig ur bilen i össsssss regn.Fick ont bara jag tänkte på hur jag skulle rulla ur bilen i smärta.Detta då jag är "något" justerade i kroppen just nu.Tre meter till gömman.Skulle bara kolla hinten först...Då ser jag D/T... INTE IDAG.Det gjorde ont i hela kroppen bara jag tittade ut.Max D 2 är vad som gäller i några veckor till.Jag tog en annan i stället."


Inga 3,5/4,5:or inte!

Loggade denna istället A6-rundan # 1.

Lite lättare.

Nu är det fredag!

Hämtade mina 100 PET idag… Jippie.

Det kommer nog några gömmor innan vårt Event den 1/5.

Hej Hopp!

Nedan några bilder från en bäck i närheten (nära Sverkerkapellet):











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar