Nice pic!

Nice pic!

tisdag 29 mars 2011

I HAVE A DREAM!

I have a dream...
Satan vad jobbigt! Kanske dags för ytterligare en paus, eller?

Tre nätter i rad har jag haft en fasansfull mardröm om en gömma. Ska det vara så? Kan inte alla cacher var snälla och trevliga? Tydligen inte.
Samma dröm samma gömma. Det hela är som en kombination av följande filmer;

The Matrix
Inception
The Road, samt lite The Walking Dead (TV)
Memento

Jag har fastnat i en och samma dröm varje natt. Så j-lva jobbigt. Det är ju en Multi och efter fyra hittade så är man tillbaka på ruta ett, och ni ska veta att det är inte helt enkelt att hitta de fyra första stegen. Sedan är man tillbaka, lite som New Super Mario (en av banorna).

Helt klar fångad i ett spel. Det innebär att man sover dåligt som tusan. Är ju nästan helt vaken när jag sover, eller tror att jag är vaken, eller hur blir det nu? Jag är ju vaken, kan det vara super månen som jagar mig?

Ligger helt klarvaken i sängen och Fru Smokestoner säger; -Du snarkar. Jag svarar på en sekund; -Men det är inte möjligt jag är klarvaken (Vad F-N, jag ligger ju och tänker på att jag inte kan somna???). Det går ett par minuter och jag är ju vaken, men drömmer (lite om en gömma)... -Nu snarkar du igen. Detta är ju helt omöjligt?

Ligger helt vaken och tänker, jag är helt vaken och kan inte sova, och så säger hon att man snarkar.

Jag är ju klarvaken. Ligger och lider av att jag inte kan sova och så får man höra att man snarkar (jag vill ju bara sova, då kan hon säga att jag snarkar, men det hör ju inte jag = great!)??? Frågan är ju bara på vilken nivå jag är i enligt Inception? Minst tre-fyra.

Den där j-la Multi kommer jag ju inte att hitta i alla fall. Tror det är en kombination av filmer och Super Mario (hjälper till lite i bland), samt all mysteries (vilka jag inte kan lösa=lagom IQ, men helt död på alla mysteries, jag kan ju inte???) som far omkring i mitt huvud.

ANNARS är det bra!

Söndag la vi ut tre nya gömmor och idag kom ytterligare en ut. Nu har vi bara ett 30-tal till som ska ut innan våra Event 7-8 maj. Har inte skrivit något på länge. Hinner inte riktigt med...

Köpte i alla fall 14 st Lock-Lock i Motala i söndags. Lämnade 3, hade dom haft mer av rätt storlek så hade vi köpt mer.

I morgon kommer det kanske ut fem nya!
Det blir Event! Sedan blir det Event!

Sedan den 11/3 (senaste inlägget) så har det blivit 29 hittade, alltid ngt.

Hej Hopp!

4 kommentarer:

  1. Verkar som om din multi behöver lite Owners maintrance....så kanske den blir "disablbe"....
    :-)

    SvaraRadera
  2. Jag tror det med (eller I need maintainance?)! Undrar lite över hela grejen... En massa gömmor kommer inom kort!

    SvaraRadera
  3. Swerker o Hulda Psykopat o log3 april 2011 kl. 00:57

    Behöver du tala ut med någon Psykolog eller psykopat Ska vi komma en sväng Hulda o jag Vi kan ta med en Skön schäslong som du kan luta dej tillbaks i Så krossar vi alla elaka drömmar

    SvaraRadera
  4. Läs på lite om klardrömmar/lucid dreaming. Jag har lyckats att bli av med en del jobbiga återkommande drömmar genom att lära mig klardrömma. Hela grejen verkar flummig men det funkar faktiskt.

    //Morot

    SvaraRadera