Nice pic!

Nice pic!

onsdag 18 augusti 2010

Drilling Sauer & Sohn 12-5,6*57R

Noen2004 och jag tog i alla fall Mjölby Golf klubb igår. Annars är det lugnt på geo fronten. Det är bara jobba - jobba äta lunch mm.

Idag blev det dock frukost vid 15:15 då jag kom på att jag inte ätit något. Jaha då var det slut på semestern.

Sitter inne med lite för många vapen just nu. Tur man har ett vapen skåp som klarar 100 bössor.

Någon som behöver en Drilling?







En älgare för mycket på lager:



Ovan Carl Gustaf .308 (7,62*51) Leupold sikte.
Säljer jag denna så finns det i alla fall en 6,5 kvar.

Nedan en BRNO .22 (5,6*15R) Fontaine sikte.



Utöver detta så får jag släppa två hagelbrakare:

Huskvarna 300 / 12 Bock i väska nedan;



Sauer & Sohn / 12 sida vid sida. Nedan;







Säljer vi dessa så har vi bara tre hagel kvar, men man kan ju bara skjuta med en i taget.


En annan dag blir det nummer 800, sedan 900 och 1 000. Då blir man geocachare på riktigt, eller?

5 kommentarer:

  1. har du 308an kvar? Vad vill du ha?

    SvaraRadera
  2. Vad är det för tub, Leupold....?
    Är det en CG 1900 svensktillverkad Husqvarna, känner inte igen underbeslaget?

    SvaraRadera
  3. Lite svårt att köra detta över bloggen!

    Ring i morgon på 0709-71 23 16.

    Jag har sju åtta bössor till salu.

    SvaraRadera
  4. Angående drillingen
    Kaliber 5,6*57R? Har aldrig hört talas om den, det är inte 5,6*52R eller 6,5*57R? Kan du ge nåt riktpris för den? (söker en i klass 1)
    Mvh.
    /Hans

    SvaraRadera