Nice pic!

Nice pic!

tisdag 6 juli 2010

FTF och en annan... men den gick ju inte.

Jippie en FTF... och sedan försökte jag logga denna (Rune stones) men det gick så där. Fick ta bort loggen, men den tar vi imorgon, lätt.

Lägger ut en bild på Kolsjön Den lilla burken, här finns chans på 10 000:- om du tar en bra och rolig bild:


Volvo Finans, japp. 10 000:- lite fattigt japp, men det kan ju vara kul att testa. Dock skulle det varit lite mer pengar för att det skulle vara jätte bra. Detta med tanke på att Gudrun kunde elda upp 10 ggr mer. TB;n och chansen till 10 loppor finns i denna gömma!

Jag kollade på denna i morse Högby hembygdsgård och kom fram till att denna kan jag ta men jag hinner inte. Jobbade ett par timmar och skulle i väg mot Mjölby.

Ahh ingen har loggat. Vad ska jag göra nu då?

Drar till den och kolla läget, japp. Här fick man leta! Nästan noll på batteriet i GPS och fick leta lite extra.

Sedan skulle jag även logga the Rune Stones, gick inte, men nu vet jag vart jag ska med kamera och GPS. Det blir en annan dag!

Nedan var ett bra försök (aaaeng hade ju tagit denna för ett år sedan):


Tänkte jag skulle ta Brodds sten i morgon, men där hade ju Swerker varit när han tog våran gömma. Det finns bara ett hundratal runstenar kvar, vilken blir det.
Det får ni se i morgon!


Blir det en FTF i morgon?
Eller kanske ett bad i vättern?

Pendeln i girabäcken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar