Nice pic!

Nice pic!

måndag 5 juli 2010

Kolsjön Den lilla Burken, Blåklint och varmt.

Jag och lilla fröken småsten var ute på lite äventyr under gårdagen. Varmt var det ju så det blev glass på 31:ans glassbar i hästholmen. På vägen dit stannade vi och tog en sommar bild av denna väderkvarn:


Det har blivit ett par bilder på denna. Missade dock för ett par år sedan då man odlade raps framför och kunde ha fått med blommande lin bakom kvarnen.

På vägen från glassbaren mot bad så fick jag se något blått i vägkanten. Jippie en sådan har vi aldrig loggat. Tyvärr så hade jag med mig fel objektiv, men hoppas att den blir godkänd i alla fall:



Efter badet skulle vi placera ut vår Volvo Finans TB. Här kan man vinna 10 000:- om man loggar med en rolig bild. Nåja, man kan ju i alla fall försöka. Resultatet blev en rejäl spoiler bild av Kolsjön Den lilla burken... Så nu vet ni vad ni ska leta efter om ni inte (???) kan hitta den:


På vägen hem så för vi förbi Gone fishing Not, så jag bjuder på en rejäl spoiler bild även av denna:


Grymt bra ide att bada först och sedan ge sig ut i skogen med Fröken Småsten på axlarna, eller kanske inte. Det blev till att duscha kallt, kallt på kvällen. Vet inte om det blev lättare att sova för det. Kanske borde man flytta ner i källaren?

Då jag inte lagt upp några bilder på länge så kan jag även bjuda på dessa två:


Fel väg till Abborreberget A



Fel väg till Abborre berget B

Fick ju ingen bra bild på korparna så jag bjuder på fel väg till gömman.

Hej Hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar