Nice pic!

Nice pic!

måndag 12 juli 2010

MUGGLAD!

The Smokestoners found TB. Jätten

Jodå, denna har jag tänkte ta ett par ggr, men för många som åkte pulka och lekte i snön. Idag var det 30 grader och inga barn som åkte pulka. Smög upp och hittade burken. När jag loggar ser jag att jag är mugglad!!! F-n gömman är avslöjad. Men vänta lite den bruna kille/tjej som ca 14 meter bort står och stirrar på mig är en kamel??? Den andra vita som var så sött var en lama???. Sitter ner och loggar under sten i en dunge i Motala och blir mugglad av en kamel och Lama. Ja ja ja bara i Motala. Som geocachare är man alltid välkommen till Motala. När jag gick ifrån gömman kom det upp ett huvud till, ytterliggare en vit lama. Gick till bilen, där kameran givetvis låg.... orörd hela dag, f-n. Man skulle haft med kameran och tagit en bild från gömman.

Gå tillbaka inte en chans... För varmt och då tar jag hellre hundsten vilket jag inte gjorde idag. TFTC!

Ja ja ja, jag ska ta med mig kameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar