Nice pic!

Nice pic!

torsdag 19 januari 2012

Fyra FTF blev det förra veckan

Förra veckan var ju helt OK angående geocaching.

Bara tråkigt att jobba fre-sön i Danmark. Hände tråkiga saker där nere också, puh!
Veckan började i alla fall med en FTF på tisdag kväll. Sju minuter före STF, jippie. Starkeman!

På lördagen missade jag en massa FTF chanser på hemmaplan, men frågan är om jag inte legat i soffan med ett glas vin just då. Jag har ju fortfarande cykel förbud, så det hade nog inte funkat i alla fall.

Nu blev det ett gäng gömmor på vägen till Danmark och ännu bättre på vägen hem. Tre FTF & En STF som nog kunde blivit mer men jag hann inte med mer än dessa. Dessa tre tyckte jag var bra gömmor även om jag hamnade i en pratstund med en mindre nöjd markägare vid Radarn…

Bombsäker FAVVO Pinne!
Radarn Gjort ont att logga, men en FTF i alla fall. Favvvoo pinne även här...
SkF Airport Här gäller det att ligga lågt!

Totalt 29 hittade och fyra FTF och en mystery i Danmark. Ganska bra med tanke på att jag jobbade sju dagar. Nedan min mystery lösning i Danmark:





Idag bläddrade jag i en Ernie från 2011!!!, #6.
Alltid lika aktuellt, eller. Se nedan:






Om någon vecka släpper vi vårt ”hjälp” Event.

Lite annat än jobb blev det:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar