Nice pic!

Nice pic!

tisdag 14 juni 2011

The Smokestoner är inte hemma...

Okej...

Ni som har läst på GCbook.se vet redan att nu är det slut med FTF och geocaching för ett tag.

Förra veckan var jobbig.

Att lämna familjen för att fara iväg på en ”Bankholiday” kändes inte direkt bra.
Dom skulle ju iväg och bada och jag skulle till Geneve hur kul var det?
Plockade en gömma på vägen GSM 10 år, det var ju en drive in; även med Fru Smokestoners bil.
Sedan var det dax att hitta en i Geneve för att få ett nytt land.
Detta gick inte helt enligt plan. Vi var tre ganska packade människor som letade efter denna gömma utan att hitta något. Jobbigt var det då vi letade ganska länge. Tyvärr så var vi inte kapabla att göra det tillräckligt bra. Vet inte varför just då, men det kom till mig dagen efter. Man hittar inte dessa gömmor efter att ha besök detta ställe.

Loggade jag DNF, japp!

Kom till hotellet vid 03:35.

Det blev i alla fall ett nytt land, jippie! Efter att jag checkat in så plockade jag en.

Kom hem vid 00:30 och talade om för Fru Smokestoner att det kanske inte var helt klart att jag måste åka till Danmark om fyra timmar: det gick ju riktigt bra. Danmark.
Danmark nästa och det sista jag tänkte på var att hitta gömmor; eller inte?

Jag skulle inte ha stannat för något, inte en FTF; aldrig. Åkte förbi gömmor som man kan hitta utan GPS... PUH.
Jag skulle hem efter denna resa.

Nu är jag i Poznan (???).

Tror ni det finns många gömmor här?
Inte mycket. Bara att lägga ner. Närmast jag kom en gömma idag var 1,55 km.
Det hinner man inte med här.

Målet för juni är att hitta tre gömmor!

Kanske en i Spanien?

Frågan är om jag löser det medans rodblo kör FTF när jag är i fjärran.
Fritt fram för FTF i två veckor från och med nu...

Fritt fram för FTF för alla i månader...
Jag lägger ner geocaching för ett tag fram över.

Jag vet ju inte ens vad som är hemma?

Borta bra men hemma bäst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar