Nice pic!

Nice pic!

fredag 12 februari 2010

LOL, mer snö, men jag fick ett par



Japp snön ligger över en hel del cacher...
Hade inte mycket tid över idag, men det räckte till fem stycken.

Började lite snabbt med STOFAIR som var en mycket trevlig gömma. Tydligen så var det vanligt att börja med att gå runt tre varv. Japp körde kanske fyra varv, men sedan var den hittat. Bra gömma!

Jobba, jobba, jobba... Ahhhh några minuter över!

Plockade Klockhuset, snabbt som bara den!

Sedan åkte jag till den här (BILD 2 en gömma bakom denna snö hög, nej det funkar ju inte): Ha ha den tog jag i kostym! Japp lätt loggad, eller!

Så det blev i alla fall fem stycken idag, i morgon blir det 0, och på söndag 0. så det är bra att dra på sig lite plus poäng.

Åkte även förbi den här: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=81cc83e2-1ece-4838-8633-1478f30fcd78

Loggad senast den 13/12... nja, här gick jag inte ur bilen (Bild 1).
Inte idag, inte i kostym. Man kanske inte är så bra på snöcaching om man inte har rätt grejer på sig, så är det nog.

Så... dagen blev bra med över 55 mil i bilen och fem loggade när det blev "någon" minut över.

Nu önskar jag en FTF i helgen i present från någon, helst inom tre mil, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar